úterý 21. srpna 2007

RSS čtečka? Stačí Sage

Zkoušel jsem několik různých rss čteček (online, klientských i integrovaných do prohlížeče) a zjistil jsem, že mi vyhovuje rozšíření pro Firefox zvané Sage. V podstatě pracuje se záložkami, není nijak složité, ale na to, abych zjistil, co zas napsal ten či onen lžiguru, mi plně postačuje :) Přepíná se na ni kliknutím na zelený lístek nahoře na liště navigace (je třeba jej tam přidat ze Zobrazit > Nástrojové lišty > Vlastní).

Pokud se zasekne hledání nových článků na nějakém kanálu, který prostě neodpovídá, předělejte tento kanál (tj. tuto záložku) na spodek seznamu kanálů.

2 komentáře:

rionka řekl(a)...

Nevis nahodou o nejake aplikaci pro RSS, ktera by fungovala samostatne napriklad na plose GNOME? Videla jsem pro to v Kubuntu sikovny widget, ale jinak me to prostredi neoslovilo, tak hledam alternativy..

Windfinder řekl(a)...

Bohužel RSS čtečky coby samostatné programy nepoužívám, mám pořád ještě Sage jako doplněk FF. Ale tady je nějaký cizí článek, kde autor představuje RSS readery pro Gnome.