pondělí 6. srpna 2007

Hide menubar - vyšší viewport pro Firefox

Dnes jsem si díky tipu v článku na Živě.sk nainstaloval super Hide menubar rozšíření. O něčem takovém jsem už dlouho snil. Zejména jakožto uživatel Ubuntu, mající nahoře na pracovní ploše panel, který si nechce skrývat, a jakožto uživatel rozšíření Tab Mix Plus, které přidává do viewportu ještě lištu panelů.

Jenomže u FF jsem se nechtěl vzdát ani stavového řádku ani navigační lišty ani lišty panelů. To jsou životně důležité věci, kam klikám pořád. Jediné, co jsem věděl, že by mohlo jít dopryč, bylo menu (Soubor, Úpravy, Zobrazit...), které používám minimálně.

Hide menubar menu sice defaultně schová, ale po zmáčknutí Alt + podtržené písmeno v menu (já mačkám ALT+A :) vyleze, takže je snadné se k němu okamžitě dostat. Hide menubar tak chytře zvětšuje výšku viewportu Firefoxu, což je velmi potěšující.

Žádné komentáře: